مصاحبه آرشیو خبر ها
سرمربی یوونتوس از زلاتان می گوید

سرمربی یوونتوس از زلاتان می گوید

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در این فصل با روحیه ای دو چندان در تمرینات شرکت کرده و در حال اماده کردن تیمی مدعی برای حضور در تمامی رقابت ها می باشد. او امروز در جدید ترین مصاحبه ی خود با خبرنگاران شرکت کرد.

 

الگری در ابتدا گفت:

 

صبح روز 16 جولای، چند اتفاق در جریان بود، تیم ملی... و سپس من یک تماس تلفنی دریافت کردم تا با نمایندگان یوونتوس در بعد از ظهر ملاقات کنم. من درک نمی کردم، چون تازه زمانی که در راه ملاقات با رییس آنها بودم، متوجه شدم که کونته استعفا داده است.

 

او افزود:

 

آنها از آمادگی من سوال کردند و اینکه به اندازه کافی استراحت کرده باشم، چون من معتقد بودم این تیم هنوز چیز های زیادی برای ارائه دارد. آنها سه سال در ایتالیا موفق شده بودند ولی من فکر می کردم هنوز هم می توانند بهتر باشند، حتی در اروپا. من همیشه ترجیح می دهم با بازیکنان بزرگ و قهرمان ها کار کنم چون روش کار مناسب با آنها را می دانم.

 

زلاتان؟

 

او یک بازیکن خاص و خارق العاده است ولی بعضی اوقات انتظار دارد سایر بازیکنان نیز عملکردی همانند او در زمین داشته باشند. من همیشه سعی می کردم به او بفهمانم همه بازیکنان در یک تیم فوتبال مثل هم نیستند.

 

بوفون:

 

او از سایرین متفاوت است و هنوز هم در پست خود بهترین است. آینده او می تواند به عنوان یک مدیر باشد، شاید در فدراسیون فوتبال. من با او صحبت می کنم و او را با مسائل روبرو می کنم چون بعضی مواقع به حمایت مربی نیاز دارد.

 

سرمربی در بخش بعدی گفت:

 

من دوست دارم با بازیکنان شوخی کنم و با آنها ارتباط برقرار کنم که البته رفاقتی نیست ولی همیشه با احترام همراه است. هیچ اشکالی ندارد اگر مربی شروع کند به بسکتبال بازی کردن یا بازیکنان را به رقابت در تمرینات دعوت کند.

 

برتری یوونتوس:

 

برنده شدن در DNA یوونتوس است. از آن مهم تر اینکه اینجا نظم فوق العاده ای حاکم است و قوانینی وجود دارند که باید رعایت شوند. این برای بازیکنان خیلی مهم است. رییس آنیلی جوان است و تفکرات بزرگی دارد. او به خوبی توانسته سنت خانوادگی خودشان را با امور کاری خارج از کشور ترکیب کند تا یوونتوس به یک باشگاه جهانی تبدیل شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: